Tuesday, February 8, 2011

我爱钩针编织!












大家好。我最喜的活钩针编织。我也要学习编织。可是,我看编织钩针编织难一点儿。编织为编织候,你用两个编结针钩针编织候,你用一只一个子。我钩针编织很好玩儿。我常常边钩针编织,一电视。我能做一些东西。比如,我做个帽子。票不漂亮?我无自通做钩针编织物。我姥姥也钩针编织,可是她不再编织了。我给她一条围巾。我也给我妈妈一条围巾。现在,我做钩针编织一条围巾。这条围巾很大。这条围巾很难。我有一个朋友,她也做钩针编织。我请她:“请你帮我!”她帮助我了。我喜欢去再绒线商店。去绒线商店的人很有意思。我爱钩针编织!


I have a Chinese mini oral presentation tomorrow where I'm supposed to talk about my favorite activity. I decided to talk about crochet. I also talk a little about knitting. It's very simple and basic grammar, but I probably still got some of it wrong. I'll have to ask my T.A. to look over it. I'm supposed to talk for at least three minuets. I hope this is enough. I'll post a vlog of me speaking and practicing later.

No comments:

Post a Comment